1.27 kg ???

Assalamualaikum..

Apa yang berat 1.27 kg tu?? Cube teka..hehe
Okela saya bagitau. Adik saya berat dia 1.27 kg. Kenapa 1.27 kg jer? Sebabnya dia lahir tak cukup 9 bulan pun just 7 bulan jer. Ni pun kira dah naik la berat dia sebab masa lahir berat dia cuma 1.18 kg jer.  Adik saya yang bongsu nih lahir 3 September 2011. Raya kelima hari tu.
Beza umur saya dengan adik saya 19 Tahun tau! haha. Lama kan? Ofkos laa. Eh mak saya pregnant pun saya tak tau oke! Hurmm kenapa plak saya tak tau? Ye la saya kan tengah study skarang nih. Jauh plak tu dari family. Family saya kat utara, saya kat KL. Jauh kan? Lagi satu, bukan saya jer tak tau yang mak saya pregnant, tapi adik2 saya pun tak tau gak. Kiranya ni rahsia antara parents saya la. Depa nak bagi hadiah raya kot? haha.. Wallahu'alam.... Nama yang sudah diberi Muhammad Adam Fitri dan mestila baby boy.
Sebenarnya saya dah tak sabar nak tengok macam mana rupa baby tu. Yela sejak dari dia lahir, dia dimasukkan kat NICU, parents jer yang boleh tengok. Kami adik beradik nih hanya dengar jer apa yang mama ngan abah bagitau. Mama cakap dia tinggi. Wah semua ni mesti spesisi KLCC punya tinggi..haha
Saya rasa mama mesti teringin nak baby girl tapi dapat baby boy jugak. Kira oke la tu. Janji baby kan?
Actually saya ni anak tunggal perempuan dalam family saya serta cucu tunggal perempuan untuk family sebelah mama. Sepupu saya semuanya lelaki. hehehe..
Oke la. Sampai sini dulu yer entry saya. Peace!

2 comments:

ME CTCT said...

fun 19 tahun beza? biabetoi..besnyer tetibe dapat adik...hehehehe


http://khayalan27.blogspot.com/

Unknown said...

@CTK mula tu macam x caye pun ade, x dapat trima hakikat pun ade. tp skarang dah bley except knyataan...